PKD بیماری: علل و درمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

همانطور که همه ما می دانیم، باعث می شود افراد سرگیجه به هیچ خلق و خوی است به انجام هر کاری، حتی تنزیل کیفیت vida.Sin اما چرا سرگیجه می تواند در بیماران مبتلا به PKD رخ می دهد و چه درمان موثر است؟

علل سرگیجه در PKD

کلیه باید توانایی ترشح EPO باعث تحریک مغز استخوان به تولید سلولهای خون rojos.Así کم خونی رخ می دهد در صورتی که کلیه ها قادر به تولید EPO adecuada.Mientras علائم شایع کم خونی عبارتند از خستگی، سرگیجه، بی اشتهایی، تنگی نفس، و غیره

فشار خون بالا یکی از عوارض شایع فشار خون بالا PKD.Mientras خود می تواند باعث mareos.Presión خون بالا در دراز مدت می تواند تصلب شرایین و حتی arterioestenosis شود، در نتیجه از دست دادن جریان خون در مغز، پس از آن سرگیجه رخ می دهد.

با بزرگ شدن کیست های کلیوی در PKD، در صورت عدم درمان مناسب، عملکرد کلیه deteriora.En آن صورت، توانایی سم زدایی کلیه های آسیب دیده می شود، که منجر به افزایش سطح نیتروژن اوره خون تجمع این مواد زائد creatinina.La شروع به آسیب غشای مخاطی دستگاه گوارش و سپس مویرگ مغز، که همچنین می تواند سرگیجه شود.

درمان سرگیجه در PKD

در اینجا ما این داروها غرب در clínica.A از اطلاعات فوق استفاده می شود مورد بحث نیست، ما می دانیم که بیماری در PKD تا به چیزی برای انجام با نارسایی کلیه، ما باید از کاهش کیست و بهبود عملکرد کلیه است.

به هر حال، اگر شما در مورد عوارض جانبی ناشی از داروهای غربی، روش های درمانی طب چینی مانند ماساژ، طب سوزنی دارو حمام نگران و اثر بارز در رفع mareo.Si شما علاقه مند به درمان طب چینی، گیاهان چینی در اینجا یک لینک به کاهش کیست های کلیوی در PKD برای مرجع است.

ما نیز استقبال بیشتر در مورد شرایط خود و نشانه تجربه می کنید، چه نوع رفتاری که با شما در حال دریافت و چگونه در مورد عملکرد کلیه خود را، و غیره، ما پیشنهاد پزشکی مناسب با توجه به آنچه که شما توصیف را به ما بگویید.





:: برچسب‌ها: علل بیماری کلیه پلی کیستیک و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: